منتشر کننده فایل های آموزشی و مفید

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 22403

پیوند ها

آمار بازدید سایت

پاورپوینت نوشتاری درس دوازدهم کلاس سوم ابتدایی


پاورپوینت نوشتاری درس دوازدهم کلاس سوم ابتدایی

پاورپوینت نوشتاری درس دوازدهم کلاس سوم ابتدایی که مربوط به درس ایران عزیز می باشد با این هدف تامین شده است که به عنوان راهنما و الگو یی معلمان گرامی را در مسیر تدریس یک درس فارسی عالی یاری نماید. چرا که امروزه استفاده از سیستمهای هوشمند و رایانه ها می طلبد که تدریس به دانش آموزان از حالت سخنرانی و مونولوگ گویی معلم خارج شود و به جنبه های بصری و دیداری آموزشها دقت شود .

این فایل متشکل از 12 اسلاید پاورپوینت آموزشی مربوط به درس دوازدهم فارسی سوم می باشد که در این پاورپوینت از نگاه یک معلم با سابقه سعی شده است اسلایدها مطابق با تصاویر و سوالات کتاب تهیه شود و ازکوچکترین مسئله ی آموزشی به سادگی عبور نگردد. پاسخ تمام سوالات نیز با استفاده از افکت های نوشتاری ، تصاویر و بهره گیری از رنگهای بصری مناسب در مقابل آن آورده شده است تا مورد استفاده والدین ، معلمان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان قرارگیرد .

با تهیه این پاورپوینت براحتی می توانید بدون نگرانی از پاسخ دهی به سوالات و مفاهیم خواسته شده در تدریس ، در فضایی بصری و هوشمند تدریسی عینی و تاثیر گذار را با دانش آموزان تجربه نمایید.


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 459

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

منتشر کننده فایل های آموزشی و مفید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما